לאחר 3 שנים שאני משלם החליטו לבטל לי פשיטת רגל נשאר לי רק 6 אלף לסיים חוב יש לי עורך דין מהמדינה שלא נראה לי או יודע מה לעשות מה אני יכול לעשות במצב הזה
אב פרץ שלום,
ראשית יש לבחון מתי בוטל לך ההליך, שנית לבחון מהי הסיבה לביטול הליכי פשיטת הרגל, האם בשל אי עמידה בצו התשלומים החודשי, או בשל סיבה אחרת מוצדקת. ולתן לכך מענה הולם .
בכל מקרה רצוי לפנות בדחיפות לייעוץ משפטי לעורך דין שעוסק בתחום.
במידת הצורך תוכל לפנות למשרדינו לשם כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה