שלום, אני אם חד הורית לשתי בנות קטנות את בת כ-שנתיים והשניה בת 4.5 בדצמבר הוכרזתי כפושטת רגל חובי עומד על כמאה אלף ש"ח החוב הוא לספקים עקב עסק שנמכר לרמאי שנעלם ולא קיבלתי דבר תמורת מכירת מוניטין העסק וציודו, אומנם צו התשלומים הוא נמוך 200 ש"ח אבל זה מקשה הדיווח וכל השאר אני מרוויחה כ5000 ש"ח ובפשיטה קיבלתי סיוע מהמדינה ,מתי לדעתך ניתן לבקש אפטר אשמח לתשובה תודה
אין תשובה חד משמעית וכל מקרה נבדק לגופו בד"כ ההליך לוקח בממוצע בין 4 ל 5 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה