שלום מנהל מיוחד מבקש גם שאני יביא לו מביטוח לאומי אישורים איפה עבדתי? ועוד משהו מה קורה שמנהל מיוחד מבין שאין לי כלום בקושי שורד מה קורה עם זה ועוד שאלה האם להביא אישורים ממעסיקים שהיתי אצלהם בריאונות עבודה שיראו שאני מתאמץ ולא מתבטל לצרך את זה לדוחות שאני מגיש?
ומר שלום,
מסמכים שנדרשת להמציא למנהל המיוחד רצוי כי יומצאו- תפנה לביטוח הלאומי לקבלת האישורים הנדרשים.
לעניין העובדה כי אין נכסים למימוש מדובר בעניין שהוא חלק בלתי נפרד מלא מעט פושטי הרגל שאין להם נכסים ו/או זכויות למימוש לשם כך בין היתר נועד הליך זה.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה