שלום מנהל מיוחד מבקש גם שאני יביא לו מביטוח לאומי אישורים איפה עבדתי? ועוד משהו מה קורה שמנהל מיוחד מבין שאין לי כלום בקושי שורד מה קורה עם זה ועוד שאלה האם להביא אישורים ממעסיקים שהיתי אצלהם בריאונות עבודה שיראו שאני מתאמץ ולא מתבטל לצרך את זה לדוחות שאני מגיש?
ומר שלום,
מסמכים שנדרשת להמציא למנהל המיוחד רצוי כי יומצאו- תפנה לביטוח הלאומי לקבלת האישורים הנדרשים.
לעניין העובדה כי אין נכסים למימוש מדובר בעניין שהוא חלק בלתי נפרד מלא מעט פושטי הרגל שאין להם נכסים ו/או זכויות למימוש לשם כך בין היתר נועד הליך זה.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה