הבנתי מהכתובים , שהליך פש"ר לא מבטל דוחות חנייה של עירייה מכייון שמדובר בקנס למדינה , אבל האם הוצאות הגבייה וגם ריבית הפיגורים מוגנות גם הן או שבמקרה דנן דינן להתבטל ?
שי שלום
בהתאם לפסיקה חדשה העיריות אינן רשאיות לגבות ריבית והצמדה שהתווספו בתקופת הפש"ר על קנסות חניה .
עם זאת הפסיקה לא חלחלה עדיין לעיריות ולא בטוח שהן יישמו אותה. במקרים שיש כדאיות מומלץ לפנות לעו"ד ולהגיש בקשה לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב יש להגיש בקשה לשינוי תוכנית הפירעון ולנמק את הסיבה לשינוי התוכנית וקיצור ההליך. מומלץ לפנות לייעוץ ולסייוע של עו"ד באופן פרטני בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה