האם יש אפשרות במהלך ה18 חודשים לצאת מהפשיטת רגל על ידי תשלום לבעל חוב כזה או אחר ישירות.ואת שאר בעלי החוב לפרוס .או להפקיד לחשבון (המותר להתנהלות)את הכסף ורק הכונס הרשמי בתום התקופה מחלק אותו כדין ואת השאר הוא מגיע לפריסה .
נועם שלום,
הליך של פשיטת רגל הינו קולקטיבי ונועד בראש ובראשונה לאסוף את כל הנושים תחת קורת גג אחת, לכן כל תשלום שיבוצע לנושה זה או אחר אחר נוגד את מהות הליך ומהווה העדפת נושים אסורה.
לגבי אופן פריסת התשלומים לצורך קבלת הפטר יש לבחון את המקרה לגופו ואת הצעת ההסדר וחלוקת הכספים לכלל הנושים. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה