רוצים להחזיר אותי להוצאה לפועל בגלל שאני מתנגד לתוכנית פירעון לא יכול לשלם יותר מ500 מסביר להם למה והם לא מוכנים לשמווע לא מוכן להתחייב על משהו שאני אדפק אני אחד בלי מזל התנהגתי למופת לפני ואחרי וראו שאני בלי כלום אז מה העניין למרר לי תחיים שבהוצאה לפועל כאילו הם כן יקבלו משהו אני חייב לציין שאני בלי כלום שום דבר ומרוויח מינימום
אלון שלום,
תכנית הפירעון מטרתה לסייע לחייב לשלם סכום מסוים לצורך קבלת ההפטר ולא כמטרה להתעמר בו, רצוי להגיע להבנות בעניין זה עם בעל התפקיד שאם לא כן הליך פשיטת הרגל יימשך. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במקרה והמוריש נפטר לפני מתן ההפטר (גם אם לא ניתן צו ירושה טרם ההפטר) הנאמן עשוי לדרוש לקבל את חלקו של החייב לטובת קופת הנשייה גם לאחר ההפטר. בכל מקרה מומלץ לפנות לייעוץ משפטי פרטני טרם ב...
המשך תשובה