צד ג בתיק הגיש בקשה להבהרה מבלי שקבלתי עותק ממנה. מיד הרשם נתן החלטה ותוך יום החלטה נוספת מבלי שאוכל בכלל להגיב וחדעת על הבקשות. האם עלי לערער או לפנות לרשם בעניין זה?
שלום רב,
יש לבחון את מהות ההחלטות ומתן זכות התגובה, וכן את ההשלכה של ההחלטות, לא ניתן לספק תשובה על בסיס הנתונים שהעלית בלבד. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה