אני בפשיטת רגל באמצעות הסיוע המשפטי,נקבע לי תכנית פרעון ע"ס 12000ש"ח + הוצאות הליך. מעו"ד בסיוע השפטי לא ידעו להגיד לי מהו סכום הוצאות ההליך. אודה לכם אם תוכלו לומר לי מהו גובה הוצאות ההליך?
אפי שלום,
לא ניתן לדעת מהם הוצאות ההליך לפחות לא עם הנתונים שמסרת, הדבר משתנה בין תיק לתיק בהתאם לכספים שנתקבלו, היקף העבודה וכיוצ"ב. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה