שלום. האם אני כבאת כוח של חייב , מחוייבת להנפיק סיסמא ושם משתמש לזוכה שיוכל להיכנס לאתר של הכנ"ר???
שירה שלום,
הזוכה יכול בכל מקרה לפנות לבעל התפקיד או לכנ"ר לשם קבלת שם משתמש וסיסמא, אין טעם להקשות בעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לרבים מהחייבים בהליכי חדלות פירעון מופקדים כספים לקרנות השתלמות. תשומת לב כי הנאמן ידרוש כי כל הכספים הצבורים בקרנות ההשתלמות עד לתום תקופת תוכנית הפירעון יוקנו לקופת הנשיה (גם במקרה ותקבל ק...
המשך תשובה