שלום בעוד חודש אמור להתקיים דיון להכרזת פשיטת רגל עד כה המנהל המיוחד לא הגיש תוכנית פירעון...האם זה בסדר? איפה אני יכולה להתעדכן באם יש תוכנית פירעון? מה בדרכלל מציעים על חוב של כ140 אלף? תשלום חודשי של 500 שח
מינה שלום,
ראי תשובתי לשאלתך הראשונה. שיש בה כדי לספק מענה גם לשאלה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה