שלום רב איך לשחרר כספים לעובד שעבד בעבר בחברה שפשטה רגל. העובד אינו בעל שליטה אלא שכיר רגיל
גיל שלום,
במידה וכוונתך היא להפרשו שונות ולשכר עבודה, הרי שעל העובד להגיש תביעת חוב לתיק הפירוק על מנת שהמוסד לביטוח לאומי ישלם את סכומי הכסף המגיעים לו לפי הדין, יש לבצע את החישובים הנדרשים על מנת שהעובד יקבל תשלום מקסימלי עבור עבודתו בחברה שפורקה. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה