שלום איך אני יוצא מההליך של הפשיטת רגל קבעו לי תוכנית פירעון שאני לא יכול לשלם אותה אני גר ברחוב אוכל בבית תמחוי אין לי עזרה מכלום בלתי אפשרי לצאת לעבוד שיושנים ברחוב וחוץ מזה אני אקבל 5000 שקל שכר אני מעדיף להיות בהוצאה לפועל אין לי מה להפסיד
ליאור שלום,
כלל ואין ביכולתך לעמוד בתכנית פירעון יש להגיש הודעת עידכון לבית המשפט ולפעול בהתאם, שכן יכולת הפירעון אמורה לשקף את יכולת ההחזר החודשית שלך.בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה