לא הצלחתי לשלם את התשלום החודשי שקבעו לי בפשיטת רגל עקב מצב כלכלי קשה, האם אפשר לבקש מבית המשפט שלא לבטל את ההליך בתיק, ולבקש הארכת ההליך ולפרוש את התשלום. האם אפשר לערער על החלטת המנהל המיוחד, ולבקש מהשופט להאריך את ההליך, ולפרוש את הפיגורים.
שירה שלום,
ניתן להגיש בקשה לפריסת חוב הפיגורים תוך מתן מענה לאי העמידה בתשלום החודשי בשל המצב הכלכלי הקשה, כל עוד לא ניתנה החלטה המורה על ביטולו של ההליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה