שנתיים בתהליך. משלמת כל חודש מגישה דוחות עוד חודשיים דיון בעניין הפטר או תוכנית פירעון. איני מיוצגת. האם תוכל לפרט קצת מהי "תוכנית פירעון"? האם אני חייבת להסכים לתוכנית? מה הולך להיות בדיון??האם אוכל לדבר ???
דפנה שלום,
תכנית הפירעון אמורה לגלם את משך שהייתך בהליך ואת יכולתך הכלכלית לשלם סכומי כסף שיוסכמו לצורך קבלת הפטר. ניתן להתנגד אם התכנית אינה משקפת את יכולתך הכלכלית ופוטנציאל השתכרותך. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מוטב כי תפני לפורום בנקאות לקבל תשובה ממוסמכת בעיקרון, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספריהם כרישום הסטורי. בעניין קבלת הלוואות, זה נתון לשיקול ...
המשך תשובה