שלום רב , אני בן 27 וגר עם אימי שלה חובות גדולים שאני מנסה לעזור לה כבר שנים רבות אנחנו גרים בדירת אמיגור , לא מזמן אימא התחילה תהליך פשיטת רגל ואחרי שהיא כתבה תצהיר עם העורך דין שאלתי אותו האם זה בעייתי שאני מנסה לעזור לאימא , העורך דין אמר שזה לא משנה כי"הריי אתה כמעט לא נמצא בבית אתה גר אם חברה ורק מבקר אצלך אימא" השאלה שלי האם זה היה רמז לזה שאני חייב לעבור מאימא ולהשאיר אותה להתמודד אם זה לבד ? כי היא התחילה את התהליך ורשמה ומסרה טפסים כמה היא מבזבזת והכל אבל בלי קשר אליי , האם עליי פשוט להיות בשקט ואם מישהו ישאל אכן יגיד שאני גר אם חברה ?
דניס שלום,
לעניין המגורים המשותפים יש לו היבט כלכלי בכל הקשור להכנסות והוצאות התא המשפחתי וכנגזר מכך גובה צו התשלומים שעל החייב לשלם.
לכן יש לפעול בהתאם למצב הדברים האמור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה