שלום אני נמצאת בפשיטת הרגל כבר 8 חודשים משלמת כל חודש 100 ש"ח חובות קרוב ל 400 אלף אני רוצה להציע פשרה של 2500 ש"ח האם זה כדי?
אורית שלום,
המושג פשרה אינו רלוונטי להליך זה, אלא הסדר נושים ותכנית פירעון- בשלב זה יש להמתין בסמוך למועד הדיון ולהגיש תכנית פירעון מצדך המשקפת את הצעתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה