אני בהליכי פשיטת רגל מתאריך 3/2014 עד היום נפתח נגדי תיק הוצאה לפועל בעניין חוב ארנונה למועצה מקומית האם מותר לפתוח תהליך הוצאה לפועל כשיש פשיטת רגל?
נועה שלום,
ככל ונפתח כנגדך תיק הוצל"פ בזמן שאת מצויה בהליכי פשיטת רגל , יש להגיש את צו הכינוס לתיק ההוצל"פ ולעדכן את רשם ההוצל"פ על העובדה כי את מצויה בהליכי פשיטת רגל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה