זכיתי במכרז שערך כונס נכסים בהליך פש"ר. עוד בחודש פברואר העברתי תשלום בהעברה בנקאית לעו"ד שהוא הנאמן בכינוס. טרם קיבלתי חשבונית מס על העסקה. עו"ד מושך אותי כבר חודשיים, ואני צריכה את זה ע"מ להתקזז במע"מ. האם זה תקין להמתין למעלה מחודשיים לחשבונית??
מרינה שלום,
מדובר בהתנהלות טכנית מול בעל תפקיד, ואין מטרת פורום זה ליתן מענה בעניינים מסוג זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה