לפני כמה חודשים הפטר חתום והעברתי אותו להוצאה לפועל בכדי לסגור את התיקים שלי שהיו לאחר שראתי שנשלח סגירה כללית לא תקי ההוצלפ שהיו ברשותי עדין וגם לעורך הכינוס נכסים בנק לאומי עדין שולח לי הודעת של חיובי רבית רבעון מה שאומר שהוא לא מכבד את הסכם שנחתם עלי בית המשפט מה עלי לעשות ?
חגי שלום,
שליחת הודעות על ידי הבנק, נשלח מטעמו גם למרות שניתן הפטר, לאור העובדה כי הבנק טרם סוגר את חשבון הבנק המצוי בחובה, מומלץ לשלוח לבנק את ההחלטה בדבר מתן ההפטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה