שלום, היום קיבלתי הפטר לאחר 5 וחצי שנים בהליך. ברצוני לדעת האם גם חוב ארנונה לעירית תא מופטרת?(החוב מופיע בחובות הכללים של פשיטת הרגל) בתודה, איציק
איציק שלום,
ככל והחוב הינו חוב שנותר בטרם מתן צו הכינוס הרי שמתן צו ההפטר אמור לחול עליו, יש לבחון האם החוב הנ"ל הינו בגין קדימה או שמא לאו, או שמא החוב נוצר לאחר הינתן צו הכינוס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרי...
המשך תשובה