שלום לך ב- 27/09/11 הוכרזתי כפושטת רגל כרגע יש לי 3 תביעות חוב ע"ס 80,000 ש"ח אני עומדת בתשלומים ומשלמת 500 ש"ח בחודש כרגע יש לי בקופה 5000 ש"ח ויש לי כמה שאלות ברשותך 1. מתי נראה לך שכדאי לי להגיש הפטר ? 2. אם אני יציע להם סכום של 10,000 ש"ח האם ייתנו לי הפטר ? אני נמצאת בהליכי גירושין ואני מוצאת עצמי שאני לא מסוגלת להתחיל דף חדש בחיי מאחר ואין לי אפשרות להשכיר דירה ולבנות את חיי מחדש בגלל כל המוגבלות של הפשיטת רגל מה אתה מציע לי לעשות אני ממש מיואשת לא מספיק התקופה הקשה שאני עוברת עם פירוק נישואיי אין לי אפשרות לתחיל חיים חדשים בגלל הפשיטת רגל אני מודה לך מראש על התשובה
לדעתי עליך להציע סכום יותר גבוה לצורך קבלת הפטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה