שלום אני קבלתי הפטר לפני ארבעה חודשים ועדין מפיע בבנק שהיתי בפשיטת רגל אבל סגור והבנק מסרב לתת אשראי רק חשבון עם יתרה זכות האם יש אפשרות לנהל חשבון עם אשראי ולא להיות תלוי באנשים
שלבי שלום,
לאחר קבלת הפטר נותר רישום שלילי למשך תקופה אצל הבנקים (עד למחיקתו) שבגינו הבנקים נוטים שלא לאשר מסגרות אשראי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב האם ניסית להגדיל את הלוואת המשכנתא לטובת תשלום חובות? בעיקרון, הנאמן ינסה למקסם את ההכנסות / תשלומים / זכויות היחיד / חייב לטובת הנושים. במידת הצורך הוא יפעל למימוש זכויותיך גם בדירה. ...
המשך תשובה