שלום אני קבלתי הפטר לפני ארבעה חודשים ועדין מפיע בבנק שהיתי בפשיטת רגל אבל סגור והבנק מסרב לתת אשראי רק חשבון עם יתרה זכות האם יש אפשרות לנהל חשבון עם אשראי ולא להיות תלוי באנשים
שלבי שלום,
לאחר קבלת הפטר נותר רישום שלילי למשך תקופה אצל הבנקים (עד למחיקתו) שבגינו הבנקים נוטים שלא לאשר מסגרות אשראי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה