שלום אני מגיש פשיטת רגל ללקוח...יש לו תיקי מרכז גביית קנסות..מעמ..מס הכנסה....ויש תיקים שהוא חייב לבנקים ויש ערבים שםמה דינםמה ניתן לעשות ? תודה
סאם שלום,
ככל ואינך בקיא בהליכי פשיטת רגל רצוי כי התיק יטופל על ידי עורך דין שעוסק בתחום, שכן קיימות השלכות במקרה זה גם כלפי צדדי ג' אשר ערבו לחייב ויש לנסות ולאתר פתרון לכלל הצדדים הרלוונטיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה