היי אני נמצאת בסיום הליך של פשיטת רגל יש לי דיון להפטר בעוד 3 שבועות וביידי כבר 18 קבלות של תשלום צו התשלומים האם עליי להמשיך לשלם עד למשפט? כלומר את חודש ינואר ?כי ההליך הינו ב18 תשלומים ...אשמח לתשובה
ראי התשובה להלן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככלל, בנק מחויב לאפשר פתיחת חשבון בנק ליחיד בחדל"פ (חשבון ללא אשראי וכן חשבון מוגבל בהתאם לקבוע בחוק), למעט במקרים חריגים (כדוגמת חשש להלבנת הון בחשבון ו/או פעילות לא חוקית בחשבון, וכן במק...
המשך תשובה