שלום, מחדדת שאלה שנשאלה בעבר, אני כבר שנה וחצי אחרי קבלת הפטר מבית משפט. האם בדוח BDI שאני מקבלת עדיין צריך להופיע פשיטת הרגל שלי? אחרי כמה זמן נמחק פשיטת הרגל וההסטוריה השלילית מדוח BDI? תודה
מזי שלום,
הרישום לאחר קבלת צו הפטר חלוט נותר בבי די אי לתקופה של עד 7 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה