היה חוב שערב היה חתום לי(שאר החובות הלכו לפשיטת רגל) הערב שילם במשך השנים הסדר מול הוצעה לפועל. הערב נפטר. מה יקרה עכשיו עם החוב?
סימון שלום,
במידה והנך מצוי תחת הליכי פשיטת רגל ואחד מהחובות לנושים שולם על ידי הערב לחוב יש לעדכן את בעל התפקיד כי החוב לנושה זה שולם (חלקו/ במלואו) על מנת להפחית או לבטל את תביעת החוב,יורשי הערב יוכלו להכנס כנושים במקום הערב שאמור היה להכנס בנעלי הנושה לו שולם החוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה