שלום. אני בן 30. נכה צהל עם 21% לצמיתות. כיום יש לי חובות של כמעט 300 אלף שח. לצערי יש נגדי הוצאות לפועל מבנקים וגופים נוספים. אין לי כסף לעורך דין אפיחו. מה אני יכול לעשות?
חן שלום,
ניתן לפנות לסיוע המשפטי באזור מגורייך וככל והנך עומד בקריטריונים תוכל לקבל עו"ד מטעם המדינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה