האם התשלומים החודשיים השוטפים וכן תשלומים לעו"ד בתיק פש"ר, הינם הוצאה מוכרת? אם כן, האם ניתן לקזז אותם מהכנסות בת הזוג ?
יעקב משה שלום,
התשלומים החודשיים וכן שכ"ט הינם חלק מההוצאות החודשיות שיש למשק הבית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה