קיבלתי מכתב נאמן למקור בהפטר האם ההגבלות מתעדכנות שבוטלו. לבד או צריך לעדכן כל לשכות ההוצאה לפועל איפה כל התיקים של הנושים מתנהלים או מתעדכן לבד נמסר לי צריך לעדכן רק הוצאה לפועל אחד ולשלוח לו הפטר לא לכולם ולא חשוב האם גם מתנהל תיק שם או לא במידה וצריך לעדכן כל ההוצאה לפועל לשלוח מכתב עם שליח איך והאם צילום מספיק מאחר ויש נאמן למקור רק אחד דואר רגיל איך
שלום רב,
אין מטרת פורום זה לסייע בצד הטכני של ביטול הגבלות. בכללי יצוין כי יש לפעול אל מול לשכת ההוצל"פ להסרתם ולסגירת התיקים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה