שלום. הפש"ר של חייב בוטל. המנהל המיוחד מקבל את כספי קופת הכינוס בימים אלו. מה גובה הדיבידנד לנושת מזונות? החוב עומד על חצי מיליון. ולמה המנהל המיוחד מעביר את הכסף להוצל"פ ולא מחלק בעצמו?
בת אל שלום,
יש לבחון את גובה ההכרעה בתביעת החוב שהגשת לתיק פשיטת הרגל, והאם קיימים נושים נוספים בדין קדימה, ואת היקף הכספים שהצטברו בקופת פשיטת הרגל ואז ניתן יהיה לבחון את שאלת גובה הדיבידנד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה