אני בהליך של פשיטת רגל כבר שנה ואני נמצא בבנק מזרחי טפחות, והם טוענים שאני לא יכול לעשות העברות באינטרנט שהעמלה עליהם היא שקל וחצי, אלא אני חייב לעשות העברות טלפוניות ולשלם 7 שקל עמלה על כל העברה, האם זה נכון שמי שנמצא בהליך של פשיטת רגל, צו כינוס, לא יכול לעשות העברות אינטרנטיות?
יניב שלום,
שאלה זו רלוונטית לאופן ההתנהלות מול הבנק, ובכל מקרה אפשרי גם להגיש בקשה לבית המשפט למתן היתר לביצוע פעולות באינטרנט, אולם מתן ההיתר הינו במסגרת שיקול דעת הבנק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך מורכבת ומצריכה עיון מדוקדק במסמכים ובחיובי הבעל ומקורם. ככלל, ככל והחובות נוצרו בתקופת הנישואין, במקרים מסוימים הגרוש יכול לטעון כי רעייתו / גרושתו תישא במחצית חובותיו כמו שהיא זכא...
המשך תשובה