האם בהליך הוצאה לפועל או פשיטת רגל יכולים לעקל לי את הפיצויים פנסיה וקרן השתלמות? אני נמצאת בהליך ורוצה להוציא את הכסף
דנה שלום,
שאלתך מורכבת ממספר נדבכים. ראשית יש להבין בין הליך הוצאה לפועל לבין הליך פשיטת רגל. כחלק מכך בהליך פשיטת רגל קרן ההשתלמות ככלל מוקנית לקופה, לגבי הפיצויים יש לבחון הפסקת עבודה אצל המעסיק,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לרבים מהחייבים בהליכי חדלות פירעון מופקדים כספים לקרנות השתלמות. תשומת לב כי הנאמן ידרוש כי כל הכספים הצבורים בקרנות ההשתלמות עד לתום תקופת תוכנית הפירעון יוקנו לקופת הנשיה (גם במקרה ותקבל ק...
המשך תשובה