שלום רב , חברה בבעולתי הפסיקה את פעילותה בדצמבר 2017 עקב בעיות בכלכליות קשות . באותה שנה לא הוגש דוח למס הכנסה עקב המצב . החברה כרגע בהליכי פירוק . קיבלתי מכתב ממס הכנסה הדורש קנס על הזמן שעבר ובנוסף הם מחייבים אותי להגיש את הדוח. הבעיה היא שעקב המצב אין באפשרותי לשלם לרואה חשבון להגיש את הדוח וגם אין לי שום גישה לחומרים . מה עליי לעשות ? למי לפנות ?
שלום רב,
יש להפנות את המפרק לכך שיש להגיש דוח לחברה שבפירוק ועבור התקופה שקדמה לצו הפירוק ולהגיע להסכמות לגבי ההגשה גם לתקופה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב,
יש להפנות את המפרק לכך שיש להגיש דוח לחברה שבפירוק ועבור התקופה שקדמה לצו הפירוק ולהגיע להסכמות לגבי ההגשה גם לתקופה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה