שלום רב. בחודש אפריל 2018 סיימתי את הליך פשיטת הרגל וקיבלתי הפטר חלוט מבית המשפט כמובן לאחר ששילמתי את חובותיי לנושים. שאלותי הן: הוצאתי דו"ח אשראי וראיתי שיש עדיין הלוואות מאותם גורמים שסיימתי מולם את ההליך ושילמתי להם, שאלה נוספת למה הרישום ב-bdi עדיין שלילי ועוד כמה זמן הוא ימחק? אשמח לעזרה או ייעוץ בעניין תודה
איצקו שלום,
הרישום בבי די אי נותר למשך מספר שנים לאחר קבלת צו הפטר חלוט. עניין רישום ההלוואות אמור להימחק ויש לעדכן בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה