שלום, אני כרגע בפשיטת רגל, יש משרד שמייצג אותי, הם לא מתפקדים בעליל. לא שלחו דוחות אף על פי שהגשתי אותם לעורך דין המייצג. בנוסף בקופת הכונס יש סכום כפול מהחוב, המנהל המיוחד מנסה לעזור לסיים את התיק אך העורך דין שלי מעכב את התהליך כי אין לו זמן. איך אני בכל זאת יוצאת מהבור הזה בהקדם? יש לציין ששכ"ט שולם במלואו ללא שום בעיה.
לולי שלום,
היוות ועניין הייצוג נתון לשק"ד הלקוח ניתן לשקול החלפת הייצוג על מנת שתיק פשיטת הרגל יקודם באופן ראוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה