כנושה בשני הליכי פש"ר, נחשפתי לתביעת חוב שהגיש המנהל המיוחד בשם חייב לתיק פש"ר שני. המנהל המיוחד מייצג אב נגד הבת שלו. אני מנסה לפעול לביטול תביעת חוב זאת, שיוצרת ניגוד אינטרסים בין המנהל המיוחד וביני. האם ראוי שהוא יבדוק את תביעת החוב שהגשתי, והאם ראוי שהוא ייצג את האינטרס שלי כנושה?
אברהם שלום,
לצורך בחינת ניגוד האינטרסים הנטען הן בבדיקת תביעת החוב ואת בכלל בניהולו של ההליך.
ככל ניגוד האינטרסים הוא רחב ויש לבחון כיצד נכון לפעול במקרה שבו לכאורה נטען לניגוד אינטרסים בין נושה לבין בעל תפקיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה