אני מועמדת להפטר, בתקופה זו פוטרתי מעבודתי, בתוך כך הועברו לחשבוני כספים שמקורם בהודעה מראש וחלק מפיצויי פיטורין שהיו אצל המעביד. השאלה שלי האם עקב הכספים שהגיעו לחשבוני הליך ההפטר עשוי להיכשל? והאם יש אפשרות שאתבקש להעביר את הכספים לטובת הנושים? לציין כי אני עומדת בהסדר התשלומים. בתודה
ברכה שלום
בעבר ההתייחסות לכספי פיצויים הייתה כשייכים באופן מלא לקופת פשיטת הרגל. כיום יש פסיקה שמדברת על בחינת כל מקרה לגופו.
כספי הודעה מוקדמת הם כמו משכורת ושייכים לפושט הרגל.
כדאי לנהוג בשקיפות מול הנאמן, למניעת מצבים מביכים והגשת בקשה לביטול ההליך.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה