1.שלום האם בזמן תוכנית פירעון ממשיכים להגיש דוחות? 2. האם בזמן תוכנית פירעון מותר לעשות תוכנית חסכון קטנה לעתיד?
טל שלום וברכה
במסגרת צו ההפטר המותנה, בית המשפט קובע האם יש להגיש דוחות בתקופת תכנית פירעון. יש לעיין בצו ולראות.
בזמן תכנית פירעון מותר לחסוך אולם רצוי מאד לתאם זאת מראש עם בעל התפקיד, למניעת אי נעימות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה