מה הסיכויים שבימ"ש יאשר שימוש בצ'קים לשכירות אם אני אחרי פש"ר?
יוגב שלום,
לאחר הליך פשיטת רגל, עניין הנפקת שישים אינה בכלל סמכותו של בית המשפט הואיל והדיון בעניין פשיטת הרגל הסתיים, ולכן בעניין הזה יש לעבוד מול המערכת הבנקאית לרבות האפשרות לתיקון מרשם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב האם ניסית להגדיל את הלוואת המשכנתא לטובת תשלום חובות? בעיקרון, הנאמן ינסה למקסם את ההכנסות / תשלומים / זכויות היחיד / חייב לטובת הנושים. במידת הצורך הוא יפעל למימוש זכויותיך גם בדירה. ...
המשך תשובה