קבלתי הפטר חלוט לפני 3 חודשים. יש לי משכנתא על הדירה המשותפת לי ולאשתי. האם ישנה בעיה כלשהי לפרוע כעת חלק מהמשכנתא?
יעקב שלום.
מנתוני השאלה שלך לא עולה כל בעיה שתמנע ממך פירעון של המשכנתא.
מזל טוב לקבלת ההפטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מוטב כי תפני לפורום בנקאות לקבל תשובה ממוסמכת בעיקרון, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספריהם כרישום הסטורי. בעניין קבלת הלוואות, זה נתון לשיקול ...
המשך תשובה