שלום, לפני שבוע הנאמן התנה הפטר חלוט בהשלמת 15 אלף ש"ח של קרן השתלמות שטרם תם זמנה למרות שצו התשלומים הסתיים, אתמול עדכנו את השופט שהכסף נכנס והחלטתו אמרה שהנאמן צריך לבדוק האם נכנס הכסף ואם כן עליו לשלוח פסיקתא לחתימה תוך שבוע. האם הנאמן יכול שוב לעכב את הפסיקתא שמתעכבת כבר בכמה חודשים?
מילה שלום,
הנאמן כפוף להחלטת בית המשפט. ככל והוא מעכב החלטתו, ובוודאי כשעיכוב זה פוגע בך, יש לפנות לבית המשפט.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה