שלום, הוכרזתי כפושט רגל, בזמן שהתיקים היו בהוצל"פ עוקל לי ביטוח המנהלים שלי. שאלתי - האם לאחר ההכרזה אני יכול לבקש שיסירו לי את העיקול? אם אני מסיר, האם הנושים יכולים לדרוש כסף זה? תודה!
בעקרון הנושים יכולים לדרוש את הכסף אולם יש צורך באישור בית משפט ויש רכיבים בביטוח שהם מוגנים. בוודאי שאם ברצונך לממש את הכספים הרי שבמקרה זה הזכות תהיה שייכת למנהל המיוחד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים רבים האם את בפשיטת רגל או בחדלות פירעון? האם נקבעה תוכנית פירעון? מתי הצפי לסיום ההליך? בברכה רגב אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה