שאלה. רכשתי מחצית זכויות הבעל מכונס נכסים. לאחר אישור המכר וחוזה ושילמתי 10% מסכום ההצעה + 70.000 ש"ח בחתימת חוזה - הגרוש שילם את החובות שלו להוצל"פ וביקש לבטל את המכר. הוצל"פ אכן אישור ביטול המכר ואנו בדרך לדיון בבית משפט השלום על העניין. מה זכויותיי? האם חתימת חוזה היא נקודת האל חזור? הגשתי ערעור.
אופק שלום,
הנושא מורכב וחשוב מכדי לענות עליו בתשובה בפורום.
יש לבחון את העניין לעומק, לרבות נושא חוזה המכר והחלטת ההוצל"פ.
רצוי להיוועץ באופן פרטני עם עו"ד העוסק בתחום.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה