שלום, סיימתי לפני כחצי שנה פשיטת רגל וגיליתי שמגיעים לי החזרי מס. אציין כי ההחזרים הם שנה לפני תחילת פשיטת הרגל. האם אני זכאי לשמור אותם אצלי או שעליי לדווח ולהחזיר?
דוד שלום,
ככל וקיבלת הפטר ייתכן וההחזרים ייכנסו אליך לחשבון (ולא, כפי שקורה לעיתים לאנשים שנמצאים בפש"ר - שההחזר נכנס לקופת הכינוס).
ככל שלא יגיע אליך ייתכן ויש מקום לטעון להעביר התשלום אליך לנוכח ההפטר וכן לנוכח העניין שההחזר הוא בגין שנה עובר לפשיטת הרגל.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה