כבר כחודש מנסים לאתר חייב והדביקו לו הודעה על הדלת. מופיע באתר המצאה חלקית. מה ניתן לעשות על מנת לגבות? ראיתי שלא ניתן להשית הגבלות, מאסר וכו'. אז מה כן ניתן?
מיכל שלום,
עיקולי צד ג' לעיתים מתאפשרים עם המצאה חלקית.
לשאר הדברים צריך המצאה מלאה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות בשאלה לפורום הוצל"פ ככלל, במקרה ונפתח נגדך תיק הוצל"פ היתרה בתיק כוללת חוב בסיסי, ריביות, שכ"ט עו"ד ואגרת פתיחת תיק ואולי הוצאות נוספות אם היו. בברכה, רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה