קיבלתי הפטר לפני 5 חודשים אך קרן ההשתלמות שלי מוחרגת (סעיף שלא ידעתי) במשך ההליך שילמתי קנסות ותשלומים גדולים מעבר למה שבית המשפט קבע. השאלה שלי אם אפשר לבטל את זה כמובן שכסף שאני ממש ממש צריך תודה מראש
אילן שלום,
שאלתך לא מנוסחת באופן ברור מספיק, אך ככל והבנתיך נכון אתה שואל האם ניתן לקבוע שקרן ההשתלמות לא תמומש במסגרת ההליך.
כעיקרון, קרן השתלמות היא נכס שאינו מוגן, והוא מוקנה לקופת הנשייה, ולכן, הסבירות שהקרן לא תמומש, ובייחוד בשלב זה שלאחר 5 חודשים מיום ההפטר - קלושה ביותר.
אגב, לא ברור מדוע שילמת קנסות ותשלומים מעבר למה שבית משפט קבע.
מכל מקום, יש לראות את לשון צו ההפטר, ולבחון מה הסיבה ששילמת יותר, כדי להסיק אם יש איזשהו סיכוי למבוקש.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה