שלום, אני אמורה לקבל סכום של 20 אלף עבור הבן שלי נכות רטרו, ואני נמצאת בפשיטת רגל משלמת כול חודש. אם אני לא מושכת את הכסף תוך חודש האם ייקחו לי אותו? כי אני לא רוצה להוציא רוצה שיישאר בבנק ולהשתמש מהחשבון האם זה אפשרי? תודה
חנה שלום,
הכסף שייך לבן עקב נכות. סיכוי קלוש שיבקשו אותו, ואם יבקשו - צריך להסביר שזה כסף ששייך לבן עקב הנכות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה