שלום, קיבלתי פסיקתא לפני שבוע ובסעיף 6 כתוב שכל הכספים "שהסתרתי" (חברות ביטוח, החזרי מס וכו') ולא דווחו, יועברו לקופת פשיטת הרגל, בין אם התרגלו לאחר קבלת ההפטר. אין לי כספים מוסתרים. יש לי 2 שאלות: 1. אם מפטרים אותי או אני מתפטרת בעוד חודש לדוגמא אוכל למשוך את כספי הפיצויים כרגיל כבר? 2. אני רוצה לבקש מהמעסיק קרן השתלמות. אחרי כמה זמן מקבלת ההפטר חלוט ומאיזה מועד מומלץ להתחיל להפריש? תודה
שמחה שלום,
צריך לבחון את הפסיקתא עליה את נסמכת ובהתאם להשיב.
באופן עקרוני, ומבלי להכיר את נסיבותייך הפרטניות, כספים מהסוג שציינת, שמועד זכאותם הינו מאוחר ליום ההפטר - הינך זכאית בהם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה