בן זוגי נמצא בהליך חדלות פירעון. התבקש להפקיד כל חודש 150 שקלים לקופת הנאמן. בפגישה שהייתה החודש עם עורכת הדין המטפלת בו הובא לידיעתו בדיעבד כי הסכום הועלה ל1000 שקלים ויש לו חוב של 5000 שקלים כרגע ועליו לשלמם לאלתר. הוא לא קיבל שום מסמך לגבי שינוי גובה הסכום שעליו להפקיד לקופת הנאמן. וכשהפקיד באתר 150 שקלים לא התקבלה דחייה או דבר אחר. מה ניתן לעשות?
נאווה שלום,
יש להשלים בהקדם את הסכום שטרם שולם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה