רשמת בהוצאה לפועל במסלול רגיל סירבה להרמת מסך בטענה שלא בסמכותה. הצ'ק של חברה שנסגרה מחוסר פעילות ולא מפשיטת רגל, את הצ'ק קיבלתי במסגרת עבודה שביצעתי לבן של בעלת החברה שנסגרה לפני שביצעתי את העבודה, צ'ק אחד כובד והשני לא, את הבן תבעתי ללא הצ'ק על כספים שלא שילם לי, וכעת הוא משלם לאחר פסק הדין, האם אני יכול לתבוע את הבן כאחראי לכבד את הצ'ק כי נמסר מידו ולא מן החברה עצמה?
ציון שלום,
חסרים לא מעט פרטים ועובדות בשביל להשיב לך, ובייחוד כאשר הסעד שאתה מבקש הוא מורכב להוכחה.
מציע שתפנה לייעוץ פרטני אצל עו"ד שעוסק בדיני שטרות והרמת מסך, תפרט בפניו מלוא המסכת העובדתית ותקבל חוות דעת בדבר סיכויי תביעתך.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה